Khamis, 2 Oktober 2014

Tukar Tajuk, Tukar Personaliti

Assalamualaikum.

Alhamdulillah.

Saya menukarkan tajuk panjang blog ini kepada Lenny's Success Journal. Saya ingin jadikan blog ini sebagai suatu jurnal untuk saya mencatatkan langkah-langkah saya untuk menuju kepada impian saya dan juga kejayaan hidup saya.

Untuk mengejar kehidupan kita, kita semestinya pertama sekali mengubah pemikiran dan pandangan kita terhadap diri kita sendiri. Langkah yang sangat penting. Banyak buku motivasi yang kita baca, yang kita hadam, perkara pertama yang pakar motivasi cuba ajarkan kepada kita ialah mengubah persepsi dalaman kita terhadap diri kita. Apabila kita telah mempunyai persepsi yang positif, maka tindakan kita, pemikiran kita akan memimpin kita ke arah kejayaan. In shaa Allah.


Berminat menyertai Akademi Bekerja dari Rumah (ABDR)

Marilah bergabung dengan kami lebih 800 blog dan menuju 2000 blog. Setiap hari kami menerima pendaftaran baru. Alhamdulillah.

Senarai program-program/kelas-kelas yang ditawarkan di ABDR:
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog, fan page mula bisnes
3. kelas beriklan mudah.my
4. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
5. Kelas akaun wahm/soho
6. Kelas penulisan ebook pertama
7. Pendaftaran Pengurus Online ABDR -setiap hari
8. Tempahan blog bisnes/penulisan-3 hari siap
9. Beriklan dengan kami di Soho Directory
10. Untuk keterangan lanjut berkaitan program di ABDR sila layari  http://akademibekerjadirumah.blogspot.com/

Inginkan maklumat lanjut? Jangan segan-segan jangan malu-malu, hubungi saya melalui cara-cara yang anda selesa, SMS boleh, WhatsApp boleh, e-mail pun boleh :

Lenny Boniface 
di
lenny.boniface@gmail.com
016-8749195 (SMS/WhatsApp)
https://www.facebook.com/lenny.Boniface

Sila lawati blog Shaklee saya di http://vita-tips.blogspot.com

Jazakallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan