Sabtu, 22 Ogos 2015

Tingkatkan Kesihatan Anak - Tingkatkan Kebahagiaan

Assalamualaikum.

Kesihatan merupakan perkara yang timbul tenggelam dalam benak pemikiran kita. Andai kita sihat, kita tak ingat akan kesihatan. Apabila kita jatuh sakit, barulah kita ingat akan bahagianya sihat.

Dan lebih memeningkan apabila anak sakit.  Kerana jika kita orang dewasa yang sakit, kita boleh menanganinya sendirian dengan pelbagai cara.

Namun apabila anak sakit, ibu dan bapa akan susah hati, dan anak kecil masih lagi belum ada akal untuk menghadapi sakit atau demam.



Sebagai ibu, ML memang rasa bertanggungjawab untuk meningkatkan kualiti kesihatan anak. Dan semenjak mengenali Shaklee, ML memang rasa sangat diberkati. ML rasa Shaklee adalah produk yang boleh ML amalkan dan berikan kepada anak ML yang masih kecil tanpa rasa ragu-ragu.

Shaklee - Produk yang Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam, dengan jaminan ini, ML memberikan anak ML produk Shaklee tanpa rasa takut dan ragu-ragu. In shaa Allah.

Produk yang kita boleh berikan kepada anak kita : Meal Shakes dan Chewable Vita-C.

ML memberikan Meal Shakes kepada anak ML Iman. Dan ML berpuas hati dengan meal shakes. Membantu menambah selera makan Iman dan membantu lebih lawas.



Kita sebagai ibubapa paling tak suka melihat anak sakit. Jadi kenapa kita tak cuba melaburkan sedikit duit untuk meningkat kualiti kesihatan anak - meningkatkan imun sistem anak. Pelaburan ini bukan sahaja sebagai pelaburan bahagia, malah boleh dikatakan sedekah untuk anak.

Hendak meningkatkan kualiti kesihatan anak, pemberian supplemen mestilah berterusan dan konsisten. Ini kerana tubuh badan memerlukan nutrien yang cukup, dan setiap hari nutrien dalam badan digunakan dan berkurangan mengikut penggunaan. Jadi, nutrien perlu ditambahkan setiap hari ke dalam badan.

ML doakan ibubapa yang melabur untuk kesihatan anak-anak diberikan kebahagian, rezeki yang melimpah ruah dan pahala yang banyak. In Shaa Allah.

Untuk Pembelian secara Langsung ke Shaklee Sila Klik Link Di Bawah:

>> BELI ONLINE DI SHAKLEE <<


*****************************

Ingin mendapatkan produk Shaklee yang membantu meningkatkan kesihatan anak? Ingin menjana pendapatan bersama Shaklee?
WhatsApp/SMS    ke --- 016 874 9195 Lenny

Kedai E-book dan produk-produk ilmiah lain di 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan