Jumaat, 3 Julai 2015

kebaikan Garlic





Manfaat utama Mengamalkan Garlic:

  1. Mengandungi Spearmint - Berfungsi meningkatkan sistem, penghadaman dan fungsi jantung.
  2. Antibiotik yang Selamat dan Semulajadi - Garlic adalah antibiotik yang semulajadi, selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
  3. Menghalang Alergi - Meningkatkan ketahanan terhadap penyakit berkaitan sistem imun seperti hidung sensitif, sinus, alahan, asma, selsema dan hepatitis.
  4. Memperbaiki sistem Penghadaman - Formula uniknya mampu membantu mengurangkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H. pylori dan menghalang ulser gastrik.
  5. Mengawal Tekanan Darah Tinggi - Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet Garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 poin.
  6. Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum, dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, Garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan akibat logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.
  7. Menurunkan kolesterol - Menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah; meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
  8. Mencegah kanser - Membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurang pencetusan kejadian kanser.
  9. Menstabilkan glukos - Menolong menstabilkan glukos dalam tubuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan